Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Καταθλιψάρα-Λένα... 1-0!!!


Γουστάρω τις… κατρακύλες μου.
Γουστάρω να πιάνω πάτο.
Ξέρω πως αυτή η καταθλιψάρα είναι όόόλη δική μου…
Ναι! Ναι! Ναι! Το ξέρω πως με ζηλεύεις τρελά…
Δε θα πω τα γνωστά, ότι δηλαδή αν δεν πιάσεις πάτο… δε θα βρεις το κουράγιο να ανέβεις ξανά (τελικά τόόόσο ασυγκράτητη είμαι που τα είπα), αλλά είμαι μαζόχα!!!
Τι να κάνουμε; Είναι γνωστό εξάλλου.
Μα δεν εξηγείται διαφορετικά σου λέω.
Γουστάρω την καταθλιψάρα μου.

Και παιδεύω το μυαλουδάκι μου (το υποκοριστικό όχι λόγω τσαχπινιάς) και προσπαθώ να βρω λύσεις.
Και το σκέφτομαι έτσι… και το σκέφτομαι κι αλλιώς…
Μα όταν οι σκέψεις με πνίξουν…
Χάνομαι.
Χάνομαι μέσα μου.




Tip στην εκπνοή τού μήνα: Τέρμα Μουσική και Χορός στυλ zumba (που είναι και της μόδας) μέχρι τελικής πτώσεως. Όσες περισσότερες μπανταλομάρες και φιγούρες σαν τρελοαγριοκάτσικο κρι-κρι τόσο καλύτερα αποτελέσματα στην ψυχολογία.

Βιβλίο εβδομάδας: «Μοντέρνα Μουσική», Griffiths Paul. Γιατί αλλιώς είναι να το διαβάζεις για την εξεταστική 2009 και αλλιώς τώρα… με νέα ματιά!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: