Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ INTERNET ANOIXTOOOO..!!

Μετά από μία σχεδόν εβδομάδα απουσίας.. εδώ είμαι πάλι!! Η εβδομάδα αυτή, λοιπόν, κύλησε παραδόξως(!!) ομαλά.. Η ψυχολογία επανήλθε στα φυσιολογικά της επίπεδα(καιρός ήταν..!), οι καταλήψεις συνεχίστηκαν κανονικά(και τις στηρίζω απόλυτα!), οι ‘βομβαρδισμοί’ για την εξέλιξη της αγνοούμενης Χαράς καλά κρατούν(από εκεί εμπνεύστηκα για την προηγούμενη σύντομη μα γεμάτη μυστήριο ανάρτησή μου, για να δικαιολογήσω την απουσία μου..) και η εργασία που υποτίθεται πρέπει να παραδώσω.. παραμένει ημιτελής!!

Πραγματικά κάνω φιλότιμες προσπάθειες να συγκεντρωθώ..για να την ολοκληρώσω επιτέλους! Μάταια όμως!! Όλο και κάποια δικαιολογία θα βρω για να την παρατήσω..! Ιδίως τώρα που έχει και ηλιόλουστες μέρες..χαζεύω συνεχώς από το παράθυρο!! Και εκεί που απλά χαζεύω.. και παρατηρώ.. να και η πρόταση.. να και η έξοδος της τελευταίας στιγμής!! Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να καταγγείλω-προτείνω σε όόόλα τα αγοράκια να δείχνουν κατανόηση μα πάνω απ’ όλα υπομονή για τον πολύτιμο χρόνο που χρειαζόμαστε εμείς τα κοριτσάκια για να ετοιμαστούμε..! Ευχαριστώ.

Και αφού ξεκίνησα τις καταγγελίες(έτσι για να πάει καλά η εβδομάδα..) θα ήθελα να κάνω και ακόμη μία.. πιο σημαντική για μένα! Αφήστε το internet ανοιχτό-ελεύθερο-ξεκλείδωτο-free.. Πώς αλλιώς να το πω??!

Ααα.. δε μπορώ να πω.. Όλον αυτόν τον καιρό έχω την καλύτερη σχέση με τον άγνωστο-γείτονα! Το τι ταινίες και σειρές έχω κατεβάσει(είχαμε και τα 2 πρώτα επεισόδια Lost 5season αυτή την εβδομάδα.. μην ξεχνιόμαστε..!!) δε λέγεται..! Αλλά κι εγώ.. δεν είμαι καμιά αχάριστη! Με το που καταβαίνει η ταινιούλα.. αμέσως σκορπώ δεξιά και αριστερά φιλάκια στον αέρα για τον άγνωστο-γείτονα!! Όλα κι όλα.. αχάριστη δεν υπήρξα ποτέ..! Αυτό το Σαββατοκύριακο μου το χάλασε βέβαια λίγο ο άγνωστος-γείτονας.. Με το που έμπαινα να γράψω νέα ανάρτηση.. με πετούσε!! Μα γιατίίί?? Γιατί καλέ μου άνθρωπεεε?? Ειλικρινά είχα φτάσει στα όριά μου.. Ήμουν έτοιμη να βγω στο μπαλκόνι και να αρχίσω να φωνάζω προς όλες τις κατευθύνσεις «Άφησεεε το internet ανοιχτόόόόόό…»!! Εδώ τριγύρω είναι..δε μπορεί.. θα με άκουγε! Από την άλλη βέβαια.. σε κατανοώ κι εγώ με τη σειρά μου άγνωστε-γείτονα πως σου ρίχνω λιγουλάκι την ταχύτητα.. αλλά τι ψυχή θα παραδώσεις??! Όλοι εμείς οι καημένοι οι φοιτητές κλέβουμε internet από τον γείτονα.. τι να κάνουμε??!

Last but not least... θα ήθελα να ευχαριστήσω το Α! Μπε μπα blog!το μπινελικοδρόμιο και το ΚαφενείοO κόσμος” για το βραβείο Proximidade!! Δεν υπάρχει περίπτωση να ξεχωρίσω 8 άτομα.. οπότε είναι για όλους σας! Κι αυτό όχι γιατί δε θέλω να μπω σε αυτή τη διαδικασία.. απλά δε θα ήθελα να αδικήσω κάποιο από τα υπόλοιπα blogs.. εγώ που ανήκω στη blogόσφαιρα μόλις ένα μήνα!

Αυτά, λοιπόν, προς το παρόν.. Καλή μας εβδομάδα και φιλάκια στα μουτράκια(και σε εσένα άγνωστε-γείτονα..αλλιώς δε θα είχε ανάρτηση)!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: