Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009

"Αυτός" και η Τσιτσιολίνα-Μπουμπουλίνα...

-Γιατί;; Γιατί;;! Γιατί κάθε φορά που πάω να κάνω μια νέα αρχή.. που βρίσκω ένα έρμο, κατανοητό και φυσιολογικό παλικάρι.. να εμφανίζεται πάλι “Αυτός”;;!... φώναζε μια φίλη μου (ας την πούμε Μπιρμπίλω, γιατί με τόσα ονόματα-αρχικά έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας..) όλο το βράδυ και η τσιρίδα διαπερνούσε το τύμπανο!!

Όπου “Αυτός” = Πρώην…!

Κάνεις μια νέα αρχή. Αφήνεις με δυσκολία πίσω σου τις όποιες αρνητικές σκέψεις και καταστάσεις και ξεκινάς από την αρχή. Οπλίζεσαι με υπομονή και αισιοδοξία και σε συντροφεύει η αγωνία για το καινούριο και για το αν όλα θα πάνε καλά.. Σε κούρασε η αναμονή και αγανάκτησες με τη συγκεκριμένη συμπεριφορά.

Και ακριβώς εκείνη τη στιγμή.. που για εσένα έχουν ήδη ανθίσει τα λουλουδάκια κι ας μην έχει έρθει η άνοιξη ακόμη… και μόνο σου μέλημα είναι να σταματήσουν επιτέλους τα κορναρίσματα για να ακούσεις το κελάηδισμα των πουλιών… “Αυτός” τολμά να σου στείλει μήνυμα! Ενδιαφέρεται για το πώς είσαι, που είσαι, με ποιόν είσαι αν είσαι… Ακόμη κι αν η τελευταία του φράση είναι: “Σιγά μην ασχοληθώ ξανά ΕΓΩ με την τρελή!!”

Και σε αυτό το σημείο ξεκινά το τραγούδι… Αυτόόός ο Άνθρωπος Αυτόόός!!! Έχω κρύψει ό,τι γυαλικό υπάρχει στο σπίτι για να μην πέσει στα χέρια της Μπιρμπίλως και κάνω φιλότιμες προσπάθειες να την ακολουθήσω στο παραλήρημά της!

P.S. Λόγω της ημέρας θα μοιραστώ μαζί σας ένα από τα μαργαριτάρια μου… άθελά μου βέβαια… πόσα να ξέρω κι εγώ;;!

Λοιπόν… όταν ήμουν μικρή, πριν πολλά-πολλά χρόνια, ο μπαμπάς μου συνήθιζε να με προσφωνεί με διάφορα χαϊδευτικά κλπ, ορισμένα ακόμη εξακολουθεί να χρησιμοποιεί… Ένα από αυτά, λοιπόν, ήταν και το Τσιτσιολίνα!!!
Εγώ, δίχως γνώσεις τέτοιου περιεχομένου, με το αθώο πλην τίμιο μυαλουδάκι μου, λόγω κατάληξης του ονόματος (-λίνα) …απίστευτος συνειρμός(!)... το παραλλήλιζα με τη Μπουμπουλίνα!!!! Λες και ήταν κι η Τσιτσιολίνα καμιά αγωνίστρια της επανάστασης!!
Περιττό να αναφέρω πως αρκετά πρόσφατα ενημερώθηκα για την ύπαρξη της Τσιτσιολίνα (περί πορνό, πολιτικής κλπ) σε μια κουβέντα επιπέδου!!!

Για να μην αναφερθώ στο γιατί ο έρμος ο πατέρας διάλεξε αυτήν την προσφώνηση… θα αρκεστώ στο ότι όλα μου τα όνειρα γκρεμίστηκαν!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: